News: Izašao je osmi broj, uživajte!

Najava intervju-a:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Najava: Branka Sovrlić, očekuje se u sledećem broju!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


понедељак, 28. фебруар 2011.

Sadržaj trećeg broja

  
Jelena Vučković-Bolesna, leži kući


Zvezda Granda, koja je još uvek u takmičenju, odjednom je loše. Ima velike bolove, jer joj je iskočio jedan pršljen i ukleštili su joj se nervi na kičmi. Ona je za Kurir danas juče izjavila sledeće: ,,Već tri dana ne mogu da spavam, pa sam veoma umorna. To je samo pride na sve bolove koje trpim. Pijem razne lekove, ali ništa mi ne pomaže. Uskoro će mama doći po mene kako bi me odvela kod specijaliste. Gotovo da ne mogu da hodam od bolova, ne mogu da sedim, ležim… Nepodnošljivo je, ali nadam se da ću se oporaviti brzo.,, Pitanje je da li će moći da nastupi na takmičenju u sledećoj emisiji u kojoj treba da se pojavi. Očekuje se da bude bolje, jer će ići kod specijaliste.

INTERVJU: Lepa Đorđević
    

Draga Lepa, imamo zanimljiva pitanja za tebe, a očekujemo iskrene ogovore, naravno kao i uvek.
Od kad si na sceni muzikom se baviš s ljubavlju i to publika sigurno vidi, da li bi menjala nešto u svom putu ka vrhu ili gaziš polako?
Menjala bih dosta toga,ali bih podjednako lagano koračala ka svom cilju. Žurba nije ono što je karakteristično za mene.

Šta je ono čime se ovih dana posebno baviš i čemu si maksimalno posvećena? 
Ovih dana sam posvećena promociji novog cd-a koji je pre par dana ugledao svetlost dana. Posvećena sam komunikaciji sa fanovima. Uglavnom,posao mi je ovih dana glavna i jedina preokupacija.

Kako je prošla tvoja nova pesma ,,Veštica,,? 
"Veštica" je otvorila "sezonu novih pesama"... Nju sam promovisala u mnogobrojnim novogodišnjim programima koje sam snimila i zaista sam prezadovoljna i srećna što je moja stara publika divno prihvatila promenu u muzici koju pevam,a još srećnija što sam stekla i novu publiku. Kako čujem,deca obožavaju "Vešticu".

Šta te ljudi ovih dana najčešće pitaju?
Ovih dana najčešće pitanje koje mi se postavlja je:"odakle ti inspiracija za sve one tekstove? ",s' obzirom da sam većinu tekstova na svom novom cd-u sama napisala.

Koga na našoj estradnoj sceni smatraš zvezdom, ako želiš da se izjasniš i po tom pitanju?
Ima dosta "zvezda" koje s' punim pravom nose taj epitet. Nabrojaću nekoliko njih: Zdravko Čolić,Goran Bregović,Ceca,Jelena Karleuša,Haris Džinović...Svi oni zaslužuju sve počasti jer su u svojim delatnostima neprikosnoveni.

Izdaješ za Gold, da li si zadovoljna dosadašnjim tretmanom?
Čim smo obnovili saradnju,to je jasan znak da sam prezadovoljna. Nemam primedbi za sada.

Koji album ti je do sada najbolje prošao i šta očekuješ u narednom periodu s te strane?
Nikada se ne osvrćem na ono što je bilo i prošlo,već se uvek nadam boljem. Tako da je ovaj aktuelni cd,ono u šta verujem i nadam se da će nadmašiti sve prethodne.
Gde te fanovi trenutno mogu videti na nastupima i na tv-u?
Svuda. Hehehehe...Dosta radim,ali isto tako ne zanemarujem ni televizijske emisije ni komunikaciju sa fanovima na netu, tako da zaista me ima i previše ovih dana u medijima.

Šta je do sada tvoj najveći uspeh/da li si u vezi?
Moj najveći uspeh je što sam svojim talentom i radom svoj život učinila lepim a svoje bližnje ponosnim na mene. Da,u vezi sam...

Kako ti se dopada Estradni magazin i šta poručuješ čitaocima istog?
Super je Estradni magazin a vašim posetiocima šaljem jedan poljubac i želju da im sve ono što oni žele bude lako ostvarljivo. 

Dunja Ilić sve popularnija u Srbiji, a posebno u inostranstvu


 Naša mlada umetnica Dunja Ilić, koja iz dana u dan napreduje u svom poslu, sve je popularnija u Srbiji i šire jer joj je svaka pesma donela uspeh-na ovaj ili onaj način...šta god to značilo. Kad snimi spot on biva propraćen mnoštvom pregleda na YouTube-u i raznim drugim mestima, što na internetu, što na tv-u. Dunja priprema novitete, koji fanove očekuju krajem sledećeg meseca.

Neda Ukradem-Stiže nova pesma & spot!


Naša velika zvezda Neda Ukraden vraća se u punom sjaju, i to sa novim singlom pod imenom ,,Na balkanu,, koja samo što nije uledala svetlost dana. Neda će ovu pesmu ekranizovati 10. marta u klubu ,,Magacin,, koji se nalazi u Beogradu. Kako nezvanično, saznajemo u pripremi je ceo muzički materijal, koji bi trebao da izađe za Grand.

Nina predstavlja Srbiju na Eurosong-u

 

Nina, koja je u subotu na izboru za srpskog predstavnika na Evroviziji pobedila, predstaviće našu zemlju u Nemačkoj. Ona je otpevala numeru pod imenom ,,Čaroban,, i ova pesma je od samog početka mnogima bila favorit. Nina će se ovom prilikom po prvi pokazati široj javnosti, a na nama je da joj pružimo punu podršku.

Haris Džinović za 2012. peva u hotelu Splendid


Haris je već potpisao ugovor za doček 2012. godine u hotelu Splendid!!! U okviru Sajma Turizna u Beogradu, radi promocije hotela na crnogorskom primorju, Džinović je već ugovorio nastup gde će dati sve od sebe da zabavi publiku. Jeste rano, ali sigurno je.

1 коментар:

Архива чланака

Укупно приказа странице