News: Izašao je osmi broj, uživajte!

Najava intervju-a:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Najava: Branka Sovrlić, očekuje se u sledećem broju!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


недеља, 20. март 2011.

Sadržaj šestog broja


Estrada u rasulu-Pevači očajni zbog svega


Na estradi je haos, a kako izgleda sve je gore i gore. Saznali smo od velikih zvezda koje već godinama ili decenijama izdaju da se na našoj domaćoj sceni situacija znatno promenila. Naime, mnogo je onih koji se trude da na u centar pažnje uđu na razne druge načine, a tek na kraju pesmom. U stilu ove teme Ćana je  izjavila:  ,,Muka mi je više od svega. Očitala sam kolegama bukvicu, jer su se mnogi iz ove branše toliko srozali da su spremni da plate da bi pevali! Strašno je na šta se estrada svela. Pevači lupetaju i lažu na sve strane, pa ne znaju koliko je dosta. O onome što se zaista dešava, niko neće da progovori. U ovoj finansijskoj i moralnoj bedi, ljudi su spremni na sve, ali ne mogu da shvatim da su mnogi sebi dozvolili da padnu ispod svake granice dostojanstva, sunovratili su se u ambis bez dna! Ćuti se o prevarama, podmetanjima, zlu koje se krije iza lažne raskoši i sjaja, o tome kako se mnogi prljavi poslove rade pod etiketom estrade. Vide ljudi, niko nije blesav, ali su svi u nekom strahu i drhte da se nekome ne zamere. Bitno je da se kočopere skupim automobilima i firmiranom garderobom. Nije teško izračunati koliko to košta i ko to sebi zaista može da priušti.,, Mnogo je svađa, mržnje & raznih drugih loših strana naše estrade-KAKO će izgledati u budućnosti-videćemo, a da je bilo bolje pre-bilo je.

Intervju: Ana Kokić


Dugo te nema, i sigurno su svi željni tvoje pojave i noviteta, pa šta drugo nego-vreme je da otkrijemo nešto novo:
Ono o čemu se sada priča je tvoj novi album, pa je trenutak da nam otkriješ neke exkluzivne informacije povodom toga, a što je najbitnije kada kreće reklama i kada izlazi?
Novi album će se pojaviti u prodaji za nekih mesec dana, bar se ja iskreno nadam da će biti tako, pošto to ne zavisi samo od mene. Pesme su radili i mnogi autori sa kojima do sada nisam saradjivala, kao i oni koji su mi bili od velikog značaja na početku karijere pa sam na veliko zadovoljstvo i na ovom albumu uvrstila nekoliko njihovih pesama.
 

Evo, samo za naš portal otkrij nam neke stihove pesme Psiho... 
I Džekil postane Hajd, lako potamni sjaj i moje promene došle su tiho, ako nam loš bude kraj, ako me povrediš znaj, shvatićeš koliki sam PSIHO!

Promenila si frizuru pa nas zanima, kako misliš da će publika reagovati na to? 
Već sada su pozitivne reakcije, jer nisam ništa preterano uradila, samo sam skratila šiške. Dosadila mi je frizura koju sam imala godinama, pa sam poželela da nešto promenim, a ovo je izgleda bio pun pogodak pošto mi svi kažu da izgledam mnogo mladje.
 

Do sada si objavljivala vrlo uspešna izdanja-koje je po tebi najbolje prošlo?
Imala sam samo dva albuma od kojih je prvi bolje prošao jer i bio bolje izleklamiran. Par meseci nakon izdavanja drugog albuma sam ostala u drugom stanju pa sam se i povukla sa estrade želeći da te dane provedem u miru. 

Da li imaš neki porok u životu?
Cigarete i kafa. 

Razmišljaš li da u skorije vreme uđeš u neki reality i da li dobijaš pozive?
Nisam pristalica takvog eksponiranja, ali mogu da razumem pojedine javne ličnosti kojima karijera zavisi od toga. Dobijala sam ponude, ali sam sigurna da mogu imati dobru i lepu karijeru i bez toga, tako da mene nećete gledati u reality programima.
 

Šta najčešće gledaš na tv-u? 
Trenutno Nodija i Pepu prase, ha ha ha! Deca obožavaju te crtaće pa se trudimo da im udovoljimo, tako da ja uspem da pogledam neki dobar film ili emisiju tek kada one odu na spavanje.
 

Važiš za osobu koja teži lepom izgledu, nezi i zadovoljstvu..Iskreno, kada je publika najlošije reagovala na tvoj stajling na nekom pojavljivanju? 
Svakako da je bilo i nekih loših izdanja jer sama brinem o svom izgledu i oblačenju, pa je normalno da nekad nemam inspiraciju ili nisam raspoložena što dovodi do lošijeg trenutnog izgleda. Ipak je mnogo više pohvala, jer se trudim da ne eksperimentišem previše, a i više volim jednostavne kombinacije.
 

Ko ti u životu najviše znači, a na koga ne obraćaš ni malo pažnje?
Najviše mi znači moja porodica, što je i normalno, a pažnju ne obraćam na ljudi koji je nisu vredni. Više volim da provodim vreme sa decom nego sa nekim osobama koje sam juče upoznala. 

Tvoje mišljenje o Estradnom Magazinu/Poruka čitaocima ovog intervjua?
Radite ono što je ispravno a ne ono što je popularno! Činite dobro ali ne trgujte uslugama! I budite uvek nasmejani... :-) Ljubim Vas!

 Sandra Afrika-Pala u nesvest, zbog silikona


Folkerka Sandra Afrika imala je mali baksuz u jednom noćnom klubu i to kratko nakon ugradnje silikona. Ona je to veče dosta bila u pokretu, dok joj odjednom nije mnogo pozlilo, i pala je u nesvest. Tu se našao Džej Ramadanovski koji joj je odmah pritrčao u pomoć i danas je sve hvala bogu dobro, kako se i sama Sandra oseća trenutno. Sve se desilo zato što se nije malo više odmarala posle operacije. 

Bane Janković-Prevario Katarinu Živković!? 


 Bivši učesnik ,,Farme,, Branislav Bane Janković prevario je svoju devojku Katarinu na svadbi bivše devojke. “Bukvalno se cele noći nije odvajao od nje. Mazio ju je po kosi i grlio, totalno nezainteresovan za zabezeknute poglede prisutnih. Flert i dodiri očigledno su bili samo uvod u ono što je usledilo – a to su strasni poljupci pred bukvalno celom halom. U stvari, da ne grešim dušu, samo je prvi poljubac pao javno. Ali zaboga, pred očima tri stotine zvanica! Međutim, shvativši šta je uradio, iako je bio pijan, u trenutku se otreznio i držeći je za ruku, odveo na malo intimnije mesto.” izjavio je izvor magazina Svet. Bane je sve demantovao i rekao da mu je to dobra drugarica.

 Danijel Pavrlović-Srećan zbog saradnje sa kolegama


Bivši učesnik Operaciej Trijumf i reality-a Dvor, Danijel Pavlović izjavio je da sarađuje sa dosta domaćih zvezda, kojima radi pesme-među kojima su: Slavica Ćukteraš, Ivana Selakov, Šako Polumenta... On priprema spot za pesmu ,,Stari zagrljaj,, a potom izdaje ceo album.

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака

Укупно приказа странице